Σάββατο, Νοεμβρίου 28

Αναγνωριστικό...

Σκαρφίζομαι αυταπάτες και ζωγραφίζω παραμύθια...
Τρυπώνω σε όνειρα μεγάλα
και μικρά...
Ξεγελάω το χθες με το αύριο και το αύριο αφήνω να χαθεί στο τώρα...
Ξοδεύω στιγμές πολλές.. πάρα πολλές.. όπου η καρδιά οδηγεί και επιτάσσει... Δεν σπαταλάω ανάσες άσκοπα.. Τις φυλάω για όπου αξίζει... Δίνω την ευκαιρία στο εγώ να οδηγεί το θέλω.. όμως το κάνω πέρα μπροστά στο εσύ.. στο εμείς... Δεν επιτρέπω όρια στη σκέψη μου.. Το κάθε τίποτα ας σκεφτεί για τ
η δική του συνείδηση... Αφήνω τη φαντασία μου να σκαρώνει παιχνίδια στη φθονερή πραγματικότητα... Κι όταν οι θύμισες αποφασίζουν να με πνίξουν, ευπρόσδεκτες κι αυτές.. μαρτυρούν πως είμαι ζωντανή, πως είμαι εγώ.. Πως υπάρχω μέσα μου, δεν κοιμήθηκα ακόμα.. πως μπορώ και δραπετεύω πριν ξαναγυρίσω εκεί, στο κρύο κελί της θλίψης μου... Πως πετάω άφοβα με τα ατόφια μου σκαρφίσματα, πριν προσγειωθώ και πάλι απότομα...
Στ' απειροπλάσιο της ψυχής αφήνομαι και κάπου εκεί θα με βρείτε...
Χαμένη εκεί.. στο όνειρο.. μεχρι κι εγώ απ' τις στάχτες μου να γεννηθώ ξανά...

8 σχόλια:

aris είπε...

Μεσα στα θελω σου να γινεις οδηγος ...Γιατι αυτα ξερουν το δρομο προς την ευτυχια...καλημερα..!

Ανώνυμος είπε...

Aν ειμουνα μωρο στην μητρα σου,η απαισιοδοξια σου θα με ειχε αποβαλλει,τουλαχιστον δυο φορες.
Θα γινομουν αυτοχειρας πριν καν φυτρωσω χερια.Στεγνος κολπος,κρυο κελι.Ποιος θελει εκει να μεινει?


:)

sykaki είπε...

καταπληκτικο....
αληθεια...
καλως ηρθες στο μπλογκακι μας...
ζεστα φιλια

Unidentified είπε...

Ari,
αυτό προσπαθώ, να με αφήνω να οδηγούμαι από τις επιθυμίες μου...
Απλώς κάποιες φορές ξεχνιέμαι στις επιθυμίες των άλλων.. άλλοτε είναι καλό κι άλλοτε όχι...
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου...
Καλησπέρα...

Unidentified είπε...

Συν τοις άλλοις,

όντως, η γραφή μου ως επί το πλείστον είναι απαισιοδοξη.. μου βγαίνει πιο εύκολα ίσως...
Δεν θεωρώ όμως το συγκεκριμένο απαισιόδοξο.. το αντίθετο ίσως...
Anyway,ευχαριστώ για το σχόλιο και χαίρομαι που δεν κατέληξες να γίνεις αυτόχειρας στη μήτρα μου... :)

Unidentified είπε...

Sykaki,

Σ'ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά...
Καλώς σας βρήκα...
Καλησπέρα...
Φιλιά...

παλιατσος είπε...

δεν σε γνώρισα ποτέ,
σ' ευχαριστώ όμως που στέκεσαι πάντα πλάι μου με δυο λεξούλες.
και σκέφτομαι πως ίσως να υπάρχεις κάπου εκεί... μονάχα για να σ' αγαπώ !!

Unidentified είπε...

Παλιάτσε μου,
ζεστά τα λόγια σου και αληθινά γλυκά...
Σ'ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου...
Καλό σου απόγευμα...