Τρίτη, Νοεμβρίου 3

Ούτε Άγγελος Ούτε Δαίμονας





Οι δρόμοι παραδοθηκαν άνευ όρων στο σκοτάδι. Τρίτη ξημερώματα, λίγες οι ψυχές που μένουν ξύπνιες. Μπορώ να αισθανθώ σχεδόν το στριφογύρισμά τους μέσα στις κουβέρτες και τα σεντόνια. Πανσέληνος απόψε και το μυαλό υποχωρεί στη μέθη του χλωμού χειμωνιάτικου φεγγαριού. Τα συναισθήματα διαδέχονται το ένα τ άλλο χυδαία και θέλουν να σε κάνουν να γδάρεις τη σάρκα σου. Δε ξέρεις τί εισαι. Θέλεις να ουρλιάξεις σα το λύκο ή να κλάψεις σαν παιδάκι τελικά; Τί είσαι; Εμπρός! Τί φοβάσαι; Μην τσαλακωθείς; Μην χάσεις την προχώ εικόνα που άφησες τους άλλους να σχηματίσουν για σένα; Ελα...Σε προκαλώ... Μπορείς να μου πείς τι είσαι; Είμαι η αντίπερα όχθη. Το φάντασμα στον καθρεύτη σου. Αυτό που δε μπορείς να γίνεις, ούτε το μαύρο σου ούτε το λευκό σου είμαι. Είμαι η λεπτή γραμμή στη μέση. Είμαι όλα εκείνα τα παραμύθια που έκαψες στο βωμό της λογικής. Δε θέλεις να είσαι άγγελος, είναι πασέ σωστά; Δαίμονας έτοιμος να παρασύρει στην αμαρτία; Καντο ρε, αφού το νιώθω οτι το γουστάρεις!Μετά λούφαξε στη γωνία σου και γκρίνιαξε γιατί σου φέρθηκαν άσχημα,γιατί δε σ εμπιστεύτηκαν γιατί δε σ ερωτεύτηκαν, γιατί δε σε σεβάστηκαν. Εκεί θα μαι να σου θυμίζω οτι η ελευθερία σου βρίσκεται πάντα στη μέση. Σπάσε τα δεσμά του άθλιου μικρόκοσμού σου. Ούτε άγγελος, ούτε δαίμονας!

9 σχόλια:

sykaki είπε...

καλημέρα κοριτσάρες μου........
τι κείμενοοοο
θεικο ετσι απλα.....
βλεπω χθες πηρατε φωτια...
ευχαριστό αυτο...
μαρεσετε και την προειδοποιηση δεν την γλυτωνουμε....
χαχαχχα
κοριτσια μουυυυυυυ
Προβλέπω το μπλογκ μας να καψει ακομα πλλους...
πολλα ζεστα φιλια

next_day είπε...

αφού θα είσαι εκεί, όπως το υπόσχεσαι θα το κάνω...εμένα πάλι γιατί μου φάνηκε τρυφερό κατά βάθος αυτό το κείμενο???

καψοραχη είπε...

μπερδευτηκα.....απο μικρη εμαθα τσαμπουκαλιδικα να διεκδικω το δικιο μου, την ταυτοτητα μου (την γυναικεια και την ανθρωπινη),την θεση μου, το δικαιωμα στον ερωτα, στη ζωη, στη δουλεια.....
ξερω οτι σαν γυναικα σε ολα ξεκινω ενα βημα πισω απο τους αρσενικους...αλλα απο ποτε αυτες οι διεκδικησεις γινανε μονο θεμα γυναικειο? αισθανομαι σαν καρετα-καρετα η ακομα χειροτερα σαν τους ομοφυλοφιλους που λανθασμενα γκετοποιουνται αντι να διεκδιμουν ισοτιμα την ζωη τους....με λιγα λογια ρε κοριτσια....γιατι το παθος και ο ερωτισμος της γυναικας να ειναι θεμα προς συζητηση? ειναι νομιζω για ολους τους ανθρωπους αυτονοητο!
ΚΑΨΟΡΑΧΗ

sykaki είπε...

κοριτσια μου μας εβαλα ενα μικρο τσατ μποξ κατω κατωωωωω
για κοιταχτεεεεεεεεεεε
αααααααααααααααααααααα

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα αστερόφωτες! Με το που μπήκα στο blog με κατέκλυσε μια παθιασμένη ενέργεια... Λογικό! Τη γυναικεία αύρα την αισθάνεσαι αμέσως...
Άγγελος ή δαίμονας; Άσπρο ή μαύρο...
Και γιατι όχι γκρι; πάει με όλα... Η μήπως το μέτριο δεν μας αρμόζει;

Unidentified είπε...

"Σπάσε τα δεσμά του άθλιου μικρόκοσμου σου"...
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις...
Έντονο κείμενο σε μια έντονη νυχτιά...
Καλό βράδυ...

Vaso Mprataki είπε...

Όμορφη η γωνιά σας κορίτσια ,μαλλον θα ξανάρθω...
Άγγελος ή δαίμονας;
κάπως έτσι είναι ο ζωντανός άνθρωπος, ό αληθινός άνθρωπος αυτός που ζει τα πάθη του...
Όμορφο το κείμενο πολύ ανθρώπινο!
Μια γλυκιά καληνύχτα !

xristina είπε...

Μόνο μέλισσα :-) στην μέση, σε όλα ή απ'όλα χαχχα βγένει νόημα σε αυτό που λέω?ελπίζω, καλησπέρα και καλή συνέχεια...είχε μια αγανάκτηση το κείμενο, μου άρεσε.

Estella είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια :D :D :D :D Καλώς ήρθατε στο blog μας. Φιλάκια πολλά.