Σάββατο, Νοεμβρίου 14

Απλα θελω να σε νιωσω...

Απλα θελω νιωσω τα χειλη σου. Να χαιδευουν απαλα τα δικα μου. Να σερνονται σιγα σιγα, σα να χορευουν και να με γευονται.

Να οσμιζονται τη γλυκια ανασα και να ακουσω το σιγανο σου γελιο, για αυτη την ατολμη πραξη, ενω θα μενεις εκει, κοντα μου, περιμενοντας την επομενη κινηση.

Θελω τα χειλη μας να γινουν ενα, να μπλεχτουν οι ανασες μας, σαν ανοιξιατικος χορος.

Απλα θελω να νιωσω τα χειλη σου... να αναβουν τα δικα μου σαν σπιρτο. Σπιθα και βενζινη: Το αναποφευκτο. Να μη σταματας, τα ρουχα, ενα ενα θα πεφτουν και εξερευνησουμε τα σωματα μας.

Το σωμα σου; Δε με νοιαζει αν θεωρειται ομορφο ή ασχημο. Για μενα το σωμα σου ειναι υπεροχο. Με νοιαζει μονο να το νοιωσω πανω στο δικο σου, καθως θα γινεται ενα με το δικο μου.

Απλα θελω να νιωσω τα χειλη σου. Με τον εναν, ή τον αλλον τροπο. Θελω να νιωσω. Θελω να σε νοιωσω. Let go....

3 σχόλια:

Unidentified είπε...

Ένιωσα την επιθυμία σου μαζί σου...
Καλησπέρα...

Venus on fire είπε...

Τι όμορφο να μπορείς να νοιώθεις και να τα λες.

Τα είπες όλα με δυο λόγια.

Φιλιά creep,(φοβερό κείμενο)

Creep είπε...

Κορίτσια με τιμάτε, χώρις πλάκα. Είδικα από σένα Venus, το να βλέπω τέτοιο σχόλιο στην οθόνη μου, είναι πραγματική τιμή.
Σε ευχαριστώ πολύ. :)
Πολλά σταχτένια φιλιά.
Ω ναι, ακόμα στάχτη είμαι απο χτες.