Δευτέρα, Νοεμβρίου 2

Δεν θα απολογιθουμε...



Καθομαι στον καναπέ και με πιανουν οι μαυρες μου
Βαριεμαι.....
Μα λεω δεν γαμιεται....Θα γραψω....
το εχω αναγκη σήμερα....
Θελω να μιλήσω για εμας που σήμερα μαζευτικαμε εδω να κανουμε ενα γυναικειο Blog
Για γυναικες παθιασμενες ''κοκκινες''
Καθισμενες σταυροπόδι....
χωρις ανοχη πια σε ''λόγια''
Κοκκινες σαν το κρασί....
Μεθυστικες...ως το κόκκαλο...
Μεθυσμενες επισης.....
Χωρις ορια πια τα εχασαν καπου στο δρόμο....

Γεματες ενστικτα....
πλάσματα χωρις ορια γυναικες με πάθος....
πυ σήμερτα αποφασισαν να δεχτουν μια προκλήση να γραφουν χωρις
δηθενισμους
και την ταμπέλα του καλου κοριτσιου......
Σημερα που εσεις θα αρχισεται να μας διαβάζεται
σημερα για εμάς αρχίζει μια εποχή ελευθεριας
κυριαρχιας των αισθησεων.....
βασιλειας των εστικτων
ρομαντικές
ή Βρωμικες
Ειμαστε και τα δυο αντεχεται να μας γνωρισεται?


καλο βραδυ




καυτα φιλια
Sykaki

4 σχόλια:

next_day είπε...

μπράβο σου συκάκι μου!!!!
έκανες μια υπέροχη αρχή!
Θα ακολυθήσω σύντομα!!
Φιλί γλυκό καλή μου!
Καλό μας βραδάκι κοριτσάρες μου! Και όσες δεν ξέρω θα περάσω απο τα "καλά" βλογοσπιτάκια σας να γνωριστούμε!

Venus on fire είπε...

Όλα στο κόκκινο κι όποιος αντέξει. Εμείς δεν βάζουμε όρια.

Μεθυσμένα κόκκινα φιλιά.

Unidentified είπε...

Κι όποιος δεν αντέξει μάλλον δειλός θα είναι...
Ωραιότερο πράγμα από το να γνωρίσεις όλες τις πλευρές μιας ψυχής υπάρχει άραγε;
Καλή αρχή..
Και καληνύχτα...

Λιακάδα ☼ είπε...

Kαλώς σας βρίσκω κολασμένες γυναίκες!
Επιτέλους! Κάποιες γυναίκες που δε θεωρούν ότι η ζωή τελειώνει με το γάμο...
Η ζωή αρχίζει με το πάθος... όπου κι αν βρίσκετε αυτό...
Αυτή είναι η κινητήριος δύναμη για μένα...
Δεν ξέρω αν φταίει το ζώδιο... ή απλά ετσι είμαι από κάποιο παιχνίδι της φύσης φτιαγμένη...
Δε το ψάχνω...
Δε με απασχολεί...
Ούτε το θάβω μέσα μου...
Το διεκδικώ με κάθε τρόπο...
Κάθε στιγμή...

Να είστε καλά να μας απογειώντετε...