Πέμπτη, Νοεμβρίου 12

Ασυναρτησιες μιας βραδιας...


glitter-graphics.com

Επεσε η νυχτα και μαζι της εφερε και ενα πεπλο.. Αλλες φορες ειναι διαφανο και ετσι μπορεις να δεις τα αστρα αλλες παλι ειναι τοσο αδιαφανες που δεν βλεπεις τιποτα, δεν σε αφηνει.. Σημερα το πεπλο ξεκινησε να πεφτει διαφανο αλλα πλεον εχει αρχισει και γινεται πολυ πολυ αδιαφανες..




Να φταιει οτι εισαι μακρια μου?

Να φταιει οτι κατι με εμποδιζει να σε νιωσω κοντα μου?

Να φταιει οτι σκεφτομαι διαφορα?

Να φταιει οτι δεν με ακους?



Δεν ξερω τι φταιω μην με ρωτας.. Δεν εχω καμια απαντηση να σου δωσω.. Ισως να φταιω και εγω με τις τοσες σκεψεις που αφηνω να με κατακλυζουν.. Ισως παλι να φταιμε και οι δυο.. Μου αρεσει αυτη η ιδεα οτι μοιραζομαστε την ευθυνη, με ανακουφιζει, με λυτρωνει...



Παρε με αγκαλια και μην μιλας μονο ακου.. ακου τους χτυπους της καρδιας μου.. ακους? Μονο αυτο να ακους..

5 σχόλια:

next_day είπε...

κυρ-μαρουλάκιμου, εισαι τοσο διαφορετικό εδώ....
Αν δεν μπορεί να ακούσει τότε ίσως δεν αξίζει...
Μακάρι να μπορούσε να ακούσει μόνος του, χωρίς να χρειάζεται εσύ να του το πείς...
Φ|ιλί γλυκό καλό μου!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Venus on fire είπε...

"Πάρε με αγκαλιά και πάμε..."

Δεν αντέχουν οι άνθρωποι την αληθινή αγάπη. Μην τα παρατάς ,συνέχισε και θα φανεί αν αξίζει.

Marouli είπε...

Καλημερα σας!

@Κυρ next day μου ειμαι πολλα πραγματικα μαζι χαχαχα! Ακουει αλλα μαζι μ'αυτα ακουει και αλλα.. Και εγω απλα ζηταω να ακουει τυς χτυπους της καρδιας που λενε παντα την αληθεια..

@μπατλερ μου, το λεω, και φυσικα τα λεμε ολα σε μια σχεση αρκει να μας συμφερουν ;) Οι ωτοασπιδες ειναι σφουγγαρακι ή σιλικονι? χαχαχα!

@Venus μου, πραγματι δεν αντεχεται η αληθινη αγαπη αλλα εγω εδω θα ειμαι..

Μαρουλοφιλακια!

παλιατσος είπε...

Το ταξίδι σου είναι μπρος σου
σε φωνάζει εκεί να πας…
Μη σε νοιάζει αν θα κρυώνεις,
ούτε αν θα καείς στη φλόγα της αγάπης !!!
Πυρπολεί η λάμψη το μυαλό
και σιωπηλά το ημερεύει, …