Παρασκευή, Ιανουαρίου 15

Γεναρης κρυα νυχτα και ενα τσιγαρο και η σκεψη σου μειναν να μου κρατανε συντοφια
οσο μετραςω της σταγονες της βροχης στο τζαμι δακρυζω ...εισαι μακρυα και με πονα..
και να που τωρα ονειρευομαι πως ειμαι κοντα σου καθε σταγονα μια ανασα...
ετσι απλα σε ευχαριστω γιατι μου'δωσες πνοη την καταλληλη φορα στην καταλληλη στιγμη
εχεις στειλει μια ηλιαχτιδα να παλευει με το γκριζο που στα βαθυ της ψυχξς μου επικρατει κι εισαι εκει..
οταν κλεινω τα ματια μου και ονειρευομαι εισαι εκει..
οταν μεθαω με κρασι και χανομαι εισαι εκει...
οταν πεταω με την σκεψη μου εισαι εκει...
οταν γυριζω στην πραγματικοτητα εχεις χαθει..
κοιτα πως τα φερε η ζωη γλυκιε μου σαν αντανακλαση τον πιο κρυφο μου ονειρων στον καθρεφτη της ψυχης ...εσυ μου εδωσες μορφη καρδια μου...τωρα σου δινω μια αγγαλια για να κρυφτεις...φοβαμαι πως πραγματικα τους αφησα και αλλακσα...στασου καρδια μου να τους κοιταξουμε καταματα...και ασε τα αισθηματα σου να γινουνε προσαναμματα να αναψουν την φωτια που θα φερουν αγγελων ταγματα..να σε φιλανε οταν δεν θα ειμαι διπλα σου..να σου τραγουδουν τα στιχακια που θα σου γραφω...ζηταω πολλα συγγνωμη εμαθα να δινω ...ζαλιζομαι θα φυγω ελα κρατα με σφιχτα μεινε παντα οπως εισαι και αγαπα τον εαυτο σου πανω απο ολα ετσι απλα...

ομορφοι στιχοι....

1 σχόλιο:

Πάνος είπε...

Πολλές όμορφες παρουσίες...
Κυρίες μου........ τα σέβη μου!