Τρίτη, Ιουλίου 19

Gynaika tis psixis mou




Αυτο ειναι το υπεροχο τραγουδι που ο αγαπημενος μου καθηγητης Α. Π. διαλεξε να πω στις εξετασεις που θα δωσω τον Σεπτεμβριο στο Υπουργειο πολιτισμου (ναι, εχουμε και τετοιο)! Πιστευα οτι δε θα καταφερω ποτε να το τραγουδησω αλλα με την πολυτιμη βοηθεια του αρχιζω να εχω καποιες ελπιδες. Θα προσπαθησω τουλαχιστον! Ως τοτε το ακουω και το τραγουδαω (;) συνεχεια επειδη μου αρεσει πολυ αλλα και προσπαθωντας να το "κατακτησω". Ηρθε η ωρα να το μοιραστω και μαζι σας. Οσοι το ξερετε απολαυστε το γι' ακομη μια φορα. Οσοι δεν το ξερετε γνωριστε το! Το τραγουδι μιλαει για γυναικα ομως μιας και θα το τραγουδησω εγω ο καθηγητης μου εδωσε μια παρα πολυ ομορφη ερμηνεια που μου ταιριαξε πολυ (τυχαιο; Δε νομιζω, μιας και εχω την αισθηση οτι με εχει ψυχολογησει σχεδον πληρως). Γυναικα της ψυχης μου ξενη λοιπον, εσυ που κρυβεσαι μεσα μου αλλα δεν ξερω ολα σου τα κομματια, το ξαφνιασμα σου μ' απομενει γιατι εκει μεσα υπαρχουν πραγματα που ουτε καν ηξερα οτι εχω, ουτε καν ηξερα οτι μπορω...Αφιερωμενο στις αγνωστες πτυχες των γυναικειων ψυχων αλλα και στους στους ερωτευμενους αντρες αναγνωστες για να το αφιερωσουν με τη σειρα τους στις γυναικες που εχουν "κυριευσει" την ψυχη και το μυαλο τους! Με την καλη εννοια παντα!

2 σχόλια:

Alks--Anna είπε...

Yπέροχο τραγούδι!!!
όταν σου αρέσει πολύ ένα τραγούδι το βέβαιο είναι ότι η απόδοση θα είναι η καλύτερη από οποιοδήποτε άλλο έλεγες..
και φυσικά,εννοείται,καλή σου επιτυχία!!

Elli P. είπε...

Αυτο ειναι αληθεια! Σ' ευχαριστω πολυ! :)